مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1795

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1369

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1372

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1403

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1468

برچسب ها

نرم افزار
فناوری
آموزش

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

آموزش اتصال واتس اپ بیزینس به اینستاگرام

 

بعضی از کسب و کارهای اینستاگرامی به منظور پاسخ گویی و فروش، شماره واتس اپ بیزینس ادمین خود را قرار می دهند. اما این کار ممکن است مشتریان حوصله این را نداشته باشند که این پروسه ارتباط را طی کنند. به همین دلیل احتمال دارد قید پرسش و خرید خود را بزنند.

برای جلوگیری از این مشکل، راه حل سریعتری هم برای ارتباط وجود دارد. متصل کردن واتس اپ بیزینس به اینستاگرام باعث می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی تنها با یک کلیک به واتس اپ هدایت شوند.

 

 

مزایای اتصال واتس اپ به اینستاگرام

گاهی ممکن است به دلیل حجم بالای دایرکت ها در اینستاگرام، پاسخگویی به مشتریان به تاخیر بیفتد و مشتریان از این امر ناراضی شوند. با اتصال اینستاگرام به واتس اپ، با امکاناتی که واتس اپ بیزینس دارد شما می توانید به صورت خودکار پیام هایی را برای مشتریان خود بفرستید و از این طریق راحت تر با مشتریان ارتباط داشته باشید.

برای این امر ابتدا باید دکمه اتصال واتس اپ به اینستاگرام فعال شود. به این ترتیب به راحتی مشتریان می توانند با شما در ارتباط باشند. همچنین شما می توانید از پیام های خودکار واتس اپ استفاده کرده و از مزایایی چون ساخت کاتالوگ و ارائه به مشتری، ارسال پیام خودکار خوش آمدگویی، و پاسخ سریع به سوالات پرتکرار بهره ببرید.  

اتصال واتس اپ بیزینس به اینستاگرام

برای اتصال اینستاگرام به واتس اپ، در قدم اول کافی است دکمه click to whatsapp را در اینستاگرام خود فعال نمایید.

در گام دوم با دانلود واتس اپ بیزینس و راه اندازی آن روی گوشی همراه خود، بایستی مراحل زیر را انجام دهید:

۱. برنامه WhatsApp Business را باز کنید.

۲. برای اتصال واتساپ به اینستاگرام در اندروید، روی گزینه‌های بیشتر و برای اتصال واتساپ به اینستاگرام در آیفون، روی Settings ضربه بزنید.

۳. بر روی گزینه business tools یا همان ابزارهای کسب و کار، و سپس بر روی گزینه فیس‌بوک و اینستاگرام ضربه بزنید.

 

 

 

۴. روی اینستاگرام و سپس Continue ضربه بزنید. با این کار صفحه ورود به اینستاگرام باز می‌شود.

۵. اطلاعات ورود به حساب اینستاگرام خود را وارد کنید و بر روی ورود ضربه بزنید. همچنین برای ورود به سیستم با استفاده از حساب فیس بوک خود می‌توانید روی Continue with Facebook ضربه بزنید.

 

 

۶. اگر از قبل یک حساب بیزینس اینستاگرام دارید، به مرحله بعدی بروید. اگر حساب تجاری ندارید، باید نوع حساب خود را به‌روز کنید. سپس بر روی Next ضربه بزنید. (اگر حساب بیزینسی ندارید به منظور به‌روز کردن حساب خود باید یکی از گزینه‌های Business یا Creator را انتخاب کنید.)

 

۷. اطلاعات حساب خود را تأیید کنید. بر روی افزودن و سپس بازگشت به واتس اپ ضربه بزنید.

پس از بازگشت به برنامه  WhatsApp Business، حساب لینک شده اینستاگرام شما در بالای صفحه Facebook & Instagram  قابل مشاهده است.

 

 

آموزش حذف اتصال اینستاگرام به واتساپ بیزینس

اگر از برنامه واتساپ بیزینس استفاده می‌کنید و قصد حذف لینک‌ها را دارید، کافیست مراحل زیر را طی کنید.

۱. برنامه WhatsApp Business را باز کنید.

۲. در اندورید بر روی گزینه‌های بیشتر و در آیفون بر روی Settings ضربه بزنید.

۳. در بخش business tools برنامه‌هایی که قصد لغو لینک آن‌ها را دارید مانند: فیس‌بوک یا اینستاگرام انتخاب کنید.

۴. به عنوان مثال بر روی حساب اینستاگرام خود ضربه بزنید. سپس گزینه حذف واتس اپ را انتخاب کرده و بر روی حذف یا REMOVE ضربه بزنید.

بعد از حذف حساب واتس اپ دیگر در صفحه فیس‌بوک و اینستاگرام دکمه اتصال واتس اپ قابل مشاهده نخواهد بود

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید