مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1691

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1316

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1319

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1349

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1415

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
آموزش

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

آموزش دانلود از یوتیوب با روش های مختلف

 

بسیاری از افراد زمانی که یک فیلم آموزنده و آموزشی در یوتیوب می بینند دوست دارند آن ویدئو را دانلود کنند و در سیستم خود ذخیره داشته باشند.

برای فهمیدن روش های مختلف دانلود فیلم از یوتیوب در سیستم های مختلف با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

 

دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

یکی از ساده ترین روش ها برای دانلود از یوتیوب، استفاده از پسوندهایی است که قبل از کلمه‌ی youtube آن را تایپ می کنید و شما را به صفحه ی دانلود محتوای مدنظر می برد. یکی از این پسوندها vd است. این پسوند را در لینک ویدئوی مورد نظر تایپ کنید و دکمه اینتر را بزنید تا به صفحه دانلود ویدئو بروید.

 

نحوه دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

یکی از روش‌هایی که برای دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار پیشنهاد می‌شود، سایت‌هایی هستند که به کاربر اجازه می‌دهند تا فیلم مورد نظر خود را از آن دانلود کند. برای این مورد نیازی نیست برنامه خاصی دانلود کنید؛ چندین سایت به شما امکان می‌دهند تا فیلم‌های مورد علاقه خود را به کمک آنها در سیستم خود ذخیره داشته باشید. برای دانلود ویدیوی youtube، می‌توانید یکی از سایت‌هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد را انتخاب کنید.

سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب:

  • KeepDownloading.com
  • Catchvideo.net
  • Clipconverter.cc

در قسمت قبل اسامی سایت‌هایی که بدون نیاز به نرم افزار می‌توانید به آنها مراجعه کرده و فیلم خود را دانلود کنید، عنوان شد. در ادامه، گام به گام در مورد نحوه دانلود از یوتیوب، نکاتی را ارائه می کنیم:

۱- ابتدا وارد سایت یوتیوب شده و فیلم مد نظرتان را پخش کنید.

۲- در قسمت بعدی و برای شروع دانلود از یوتیوب به نوار آدرس که در بالای مرورگرتان قرار دارد رفته، آدرس درج شده در این قسمت را انتخاب کرده و آن را کپی کنید. برای کپی کردن نیز می‌توانید بر روی آدرس کلیک راست کنید و سپس گزینه COPY را کلیک کنید و یا کلیدهای CTRL و C را به صورت همزمان نگه دارید. بدین شکل آدرس مورد نظر کپی خواهد شد.

۳در قدم بعدی، یک صفحه مرورگر جدید باز کرده و آدرس یکی از سایت‌هایی که در بالا ذکر شد را در آن وارد کنید. به سایت مذکور وارد شده، آدرسی که در مرحله ۲ کپی کرده‌اید را در این سایت وارد نمایید و کلید ENTER کیبورد کامپیورتان را فشار دهید.

۴- در قدم بعدی از شما می‌پرسد که می‌خواهید فیلم در چه قالبی به شما نمایش داده شود. هر کدام را که تمایل دارید، انتخاب کنید و بر روی download کلیک نمایید.

۵- اگر تمام مراحلی که تا به اینجا گفتیم را درست انجام داده باشید، روند دانلود بدون هیچ مشکلی شروع شده و شما به راحتی می‌توانید دانلود فیلم از یوتیوب را انجام دهید.

نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندروید

امروزه بیشتر افراد تمایل دارند که با گوشی هوشمند خود، از سایت یوتیوب فیلم دانلود کنند. اگر شما نیز اکثر جستجوهای خود را در این سایت و با گوشی اندرویدتان انجام می‌دهید، به نکاتی که در ادامه برای دانلود از یوتیوب ارائه می‌کنیم، توجه داشته باشید.

برای دانلود فیلم از یوتیوب از طریق گوشی اندروید، بهتر است از نرم افزارهایی که برای گوشی طراحی شده است استفاده کنید. یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود،tubemate است. این برنامه فعلا به صورت رسمی در پلی استور (playstore) وجود ندارد. بهتر است نام این برنامه را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید و آن را بر روی گوشی هوشمندتان نصب نمایید. با این ترفند، به سادگی و به سرعت قادر خواهید بود، دانلود ویدیو از یوتیوب را انجام دهید و فیلم‌های مورد علاقه خود را همیشه در دسترس داشته باشید.

برای کار کردن با این برنامه، مراحل زیر را باید انجام دهید:

  • برنامه ذکر شده را بر روی گوشی نصب کرده و سپس اجرا کنید.
  • در گام بعدی، شما باید اجازه دهید که این برنامه بتواند به حافظه گوشی شما دسترسی داشته باشد.
  • وقتی tubemate باز شد، به محیطی که شبیه به اپلیکیشن یوتیوب در سیستم عامل اندروید است، هدایت می‌شوید. در اینجا کاری که برای دانلود از یوتیوب باید انجام دهید این است که فیلم و یا ویدئوی مورد نظر را پیدا کنید.
  • وقتی فیلم موردنظرتان را پیدا کردید، آن را پخش کنید و بر روی آیکون قرمز رنگ دانلود که در کنار دکمه save قرار گرفته، بزنید. بعد از این کار، باید فرمت و کیفیت مورد نظر را تعیین کنید.
  • اگر تمام مراحلی که در بالا عنوان کردیم را به درستی انجام داده باشید، فرایند دانلود شروع می‌شود. اگر در حین دانلود با پیام‌هایی که از شما می‌خواهد نرم افزار دیگری را نصب کنید، مواجه شدید اهمیت ندهید. این تبلیغات به صورت رایگان توسط این برنامه انجام می‌شود.

 

دانلود از یوتیوب با تلگرام

یکی از بهترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، تلگرام است.

از جمله قابلیت‌های تلگرام، ربات‌هایی هستند که امکان انجام کارهای مختلف را به شما می‌دهند که یکی از این قابلیت ها، دانلود از یوتیوب با تلگرام است. در ادامه این قسمت با ما همراه باشید تا نحوه کار با آن را فرا بگیرید. مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

۱- برنامه تلگرام خود را باز کنید؛ اگر این برنامه را به تازگی آپدیت نکرده‌اید، ابتدا آن را بروز کرده و سپس روند توضیح داده شده را پیگیری کنید.

۲- در قسمت بالا سمت راست، آیکونی شبیه به ذره‌بین قرار دارد. بر روی این آیکون زده تا به قسمت مربوطه وارد شوید.

۳- وقتی پنجره سرچ را برای شما باز کرد، دقیقا عبارت utubebot@ را سرچ کنید. اولین گزینه‌ای که نمایش داده می‌شود را انتخاب کرده و بر روی آن بزنید.

-۴-برای دانلود ویدیوی youtube از طریق ربات تلگرام، باید لینک فیلم مورد نظر خود را در این ربات کپی کنید.

۵- بعد از این کار، از شما می‌خواهند که کیفیت مورد نظر برای دانلود را مشخص کنید؛ معمولا کیفیت ۷۲۰ بسیار عالی است.

۶- در این قسمت، ربات یوتیوب فایل را برای شما ارسال کرده و می‌توانید بر روی آن کلیک کرده و دانلود از یوتیوب را شروع نمایید.

 

نحوه دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی آیفون

در ابتدا در مورد گوشی‌های اندروید صحبت کردیم و یاد گرفتیم که چگونه از یوتیوب دانلود کنیم. در ادامه، برای شما در مورد دانلود کردن فیلم از یوتیوب برای آیفون، صحبت می کنیم. اگر گوشی شما اپل است، مراحل زیر را برای دانلود فیلم از یوتیوب، انجام دهید:

۱- در اپ استور (app store) کلمه readdle را تایپ کرده و آن را جستجو کنید. سپس از بین گزینه‌های ارائه شده اپلیکیشن Documens by Readdle را بر روی گوشی نصب کنید.

۲- فیلم مورد نظرتان را باز کرده و آن را پخش کنید و سپس با انتخاب کلمه share، لینک را کپی کنید.

۳- در اینجا باید برنامه‌ای که در مرحله اول نصب کردید را باز کرده و بر روی آیکونی که در سمت راست و پایین قرار دارد بزنید و به مرورگر داخلی آن وارد شوید.

۴- در اینجا آدرس یک سایت مانند BitDownloader و یا Keepvid.pro را وارد کنید. آدرس کپی شده در مرحله ۲ را در یکی از این سایت‌ها درج و در نهایت نیز گزینه download را انتخاب کنید.

۵- اگر تمام مراحلی که در بالا توضیح داده شد را به درستی انجام داده باشید، روند دانلود از یوتیوب در آیفون نیز به درستی شروع شده و فایل در گوشی آیفون شما ذخیره خواهد شد.

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید