مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1795

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1369

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1372

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1403

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1468

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

اگر می خواهید سیستم عامل اندروید گوشی خود را ارتقا بدهید و نرم افزارهای به روز داشته باشید با ما همراه باشید.

پشتیبان گیری قبل از آپدیت: قبل از هر کاری ابتدا باید از اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبانی ذخیره کنید تا اگر در هنگام به روز رسانی دچار مشکل شدید اطلاعاتتان را از دست ندهید. برای پشتیبان گیری می توانید به صورت دستی اطلاعات را در کامپیوتر یا رم ذخیره کنید و یا از منوها و گزینه های خود گوشی، عمل بک آپ گیری را به طور اتوماتیک انجام دهید. امتیازی که روش بک آپ گیری اتوماتیک نسبت به روش دستی دارد این است که در روش اتوماتیک همه رمزها و تنظیمات روی گوشی حفظ می شود و در صورت آپدیت سیستم عامل، تمامی تنظیمات نسخه قدیم روی نسخه جدید اعمال می شود و دیگر نیازی به تنظیم کردن ندارید.

آپدیت اندروید:

1.رفتن به تنظیمات گوشی

2.انتخاب گزینه About Phone یا در مورد گوشی

3.انتخاب گزینه آپدیت سیستم: این گزینه بسته به مدل گوشی به نام About Tablet یا About Phone یا about Device می باشد.

بعد از انتخاب این گزینه ، برای به روز رسانی اندروید، در صورت موجود بودن نسخه جدید، گزینه System Update یا Software Update را انتخاب کنید.

حالا دکمه Check now را بزنید تا گوشی، آپدیت های جدید را پیدا کند. در صورتی که آپدیت جدیدی وجود داشته باشد، دستگاه شروع به دانلود خواهد کرد. به دلیل بالا بودن حجم زیاد، معمولا آپدیت لندروید زمان زیادی طول می کشد.

4.اتمام به روز رسانی و راه اندازی مجدد: بعد از تمام شدن دانلود، دکمه Restart & Install را بزنید.

 زمانی که مراحل نصب پایان یافت شما می توانید محیطی زیباتر با نرم افزارهای به روز شده را مشاهده کنید.

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید