مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1794

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1368

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1371

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1403

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1465

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

اگر شما به برنامه نویسی علاقمند هستید و می خواهید خودتان برنامه نویسی را یاد بگیرید ، با مطالعه این مقاله می توانید با چند اپلیکیشن کاربردی در زمینه برنامه نویسی آشنا شوید.

1.SoloLearn

این اپلیکشن به صورت رایگان به شما اصول برنامه نویسی را آموزش می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید 11 زبان برنامه نویسی در 900 موضوع مختلف را یاد بگیرید که در سطح های مقدماتی، متوسط و پیشرفته می باشد.

ازجمله امکاناتی که این برنامه دارد این است که با خواندن متون کوتاه و امتحان های کوتاه، می توانید مفاهیم برنامه نویسی را یاد بگیرید و با افرادی که مانند شما در حال یادگیری هستند تعامل داشته باشید.

2.programming Hub

این اپلیکیشن یک برنامه کامل برای یاد گرفتن برنامه نویسی در زبان های مختلف می باشد. در این برنامه مثال های زیادی از برنامه نویسی وجود دارد و شما می توانید به راحتی در آن محیط تمرین کنید.

از امکانات آن می توان به این نکته اشاره کرد که مشتمل بر بزرگترین مجموعه برنامه های از قبل کامپایل شده برای تمرین است. یک کامپایل آفلاین برای CSS، HTML ، Java Script دارد  که بدون اتصال به اینترنت برای تمرین قابل استفاده می باشد.

 

3.Udacity

این اپلیکیشن شامل دوره های آموزشی توسط متخصصین فیسبوک، گوگل، cloudera، MongoDB، است که از بحث های مقدماتی برنامه نویسی شروع می شود و تا پیشرفته ادامه می یابد.

با استفاده از Udacity شما می توانید کدنویسی در Java ، Python، JavaScript ، CSS، HTML  و دیگر زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید.

 

4.آموزش HTML با Learn Programming

این اپلیکیشن دارای بیش از 30 زبان برنامه نویسی است و شما می توانید از طریق این برنامه خودتان را برای هر نوع سوالی در زبان های مختلف برنامه نویسی آماده کنید. همچنین دارای تمام عناصر  و المان های مورد استفاده در HTML5  می باشد. از مزیت های دیگر این اپلیکیشن می توان به قابلیت شخصی سازی در تنظیمات آن اشاره نمود.

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید