مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1794

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1368

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1371

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1403

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1466

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ساخت پادکست

Anchor:

این اپلیکیشن نسخه تحت وب هم دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. از ویژگی های آن می توان به امکان وارد کردن پیام صوتی ، چت گروهی، ورودی موزیک از spotify، امکان انتقال صدا، وجود آهنگ پس زمینه در برنامه و جلوه های صوتی اشاره کرد. شما می توانید پس از ضبط و ادیت صدا، پادکست خود را در اپل پادکست و گوگل پادکست آپلود نمایید.

 

Speaker studio:

این اپلیکیشن یک رابط کاربری کامل برای استودیو مجازی می باشد. امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهد شامل موارد زیر می باشد:

1.قابلیت ادیت صدا

2.پخش زنده پادکست

3.کنترل چندگانه صدا

4.آپلود خودکار

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که خروجی صدا را در هاست شخصی خود و یا در هاست دیگری مانندsoundcloud  ، آپلود کنید و همچنین برای فایل صوتی خود نام و تصویر انتخاب نمایید.

همچنین می توانید برای کیفیت بهتر با متصل کردن میکروفن از طریق کابل OTG  فایل صوتی نهایی را ارتقا بدهید.

دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است اما پرداخت درون برنامه ای دارد.

 

Podbean:

استفاده از آن بسیار راحت است و میتوانید به آسانی صدای خود را ضبط کنید و فایل را نام گذاری نمایید و در همان فضا، پادکست را منتشر کنید و یا در حافظه داخلی موبایل ذخیره کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکاناتی نظیر ضبط و ویرایش صدا، موسیقی پس زمینه و آپلود خودکار حتما در هنگام ورود با یک آدرس ایمیل معتبر ثبت نام کنید.

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید