مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1768

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1355

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1360

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1391

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1455

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

در این مقاله با ویژگی های بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس موبایل آشنا می شویم:

ادوبی فتوشاپ اکسپرس (Adobe Photoshop Express)

این اپلیکیشن دارای ابزارهای ویرایشی نظیر برش ، صاف کردن، چرخاندن، قرینه سازی، رنگ، تصحیح قرمزی چشم، روشنایی و همچنین فیلترهای مختلف است. ضمن اینکه دانلود این برنامه رایگان است.

 

ایربراش (Airbrush)

این اپلیکیشن ویژگی هایی مانند از بین بردن جوش، صاف شدت پوست، سفید کننده دندان و تار کردن پس زمینه عکس را دارد. همچنین دارای قابلیت هایی مثل لاغر کردن و تغییر شکل به عکس های هنری، محو کردن بخشی از عکس، کراپ کردن و ابزارهای آرایشی و روتوش نیز است.

 

این شات فتو ادیتور (Inshot Photo Editor)

این اپلیکیشن فیلترهای زیادی برای عکس دارد. از جمله قابلیت هایی که این برنامه دارد می توان به قابلیت ترکیب دو تصویر با یکدیگر، ساخت کلاژهای حرفه ای، تار کردن بخش دلخواه ، ابزارهایی برای تغییر دادن شکل بدن، قرار دادن استیکر و یا نوشته روی عکس اشاره کرد.

 

ادوبی لایت روم (Adobe Lightroom)

برخی از ویژگی های این اپلیکیشن عبارت است از : دارا بودن ابزارها و تنظیمات پیش فرض متنوع، استفاده از فرمت های مختلف، تنظیم دمای رنگ و روشنایی.

این برنامه برای پلتفرم های ویندوز، اندروید، مک و ios در دسترس می باشد.

پیکس آرت ( PicsArt Photo & Video Editor )

این اپلیکیشن بیش از 100 ابزار برای ویرایش عکس در اختیار کاربران قرار می دهد. پیکس آرت در کنار ابزارهای کارآمد، کاملا قدرتمند و سبک طراحی شده و کار با آن نیز آسان است.

 

اسنپ سید (Snapseed)

این برنامه دارای ابزارهای ویرایشی نظیر برش، پرسپکتیو، تراز سفیدی و تنظیم روشنایی می باشد. اسنپ سید در کنار ابزارهای کارآمد، کاملا قدرتمند و سبک طراحی شده و کار با آن نیز برای کاربر آسان است.

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید