مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1764

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1354

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1360

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1391

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1455

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

در این مقاله با بهترین اپلیکیشن های ویرایش و ساخت ویدیو آشنا می شویم:

Quick

این اپلیکیشن را توسعه دهندگان  GoPro طراحی کرده اند. شما می توانید به صورت رایگان ویدیوها و عکس ها و موسیقی خود را انتخاب کنید و با استفاده از این برنامه به طور خودکار ویدیوی خود را در فرمت های مختلف بسازید. در این اپلیکیشن جلوه های تصویری مختلفی وجود دارد که به کمک آن می توانید ویدیوهای جذاب تهیه کنید.

از جمله امکاناتی که Quick دارد می توان به امکان اضافه کردن متن و عنوان، استفاده از استایل ها و قالب های از پیش طراحی شده، انتخاب فایل صوتی و موسیقی برای ویدیو اشاره کرد.

 

Viva Video

این اپلیکیشن با داشتن جلوه های ویژه امکان تهیه ویدیوهای زیا را به شما می دهد. از ویژگی های آن می توان به داشتن فیلترها و ترنزیشن های مختلف در ویدیو ، امکان استفاده از متن و فونت های متفاوت ، کنترل روی سرعت پخش ویدیو، اضافه کردن فایل های صوتی و موسیقی نام برد.

این برنامه رایگان است و پرداخت درون برنامه ای دارد.

 

Inshot

از جمله اپلیکیشن های پرقدرت برای گوشی های هوشمند است که امکان اضافه کردن جلوههای صوتی را نیز دارد و با استفاده از آن می توانید تم و جلوه های تصویری زیبا را اضافه کنید.

 

Kine Master

این اپلیکیشن برای افرادی است که می خواهند ویدیوهای حرفه ای تری بسازند. با اسفاده از آن می توانید چندین ویدیو و جلوه های ویدیو و جلوه های صوتی را به ویدیو اضافه کنید. همچنین با داشتن سیستم Multitrack آن شما قادر خواهید بود با این برنامه پادکست یا ویدیوکست هم بسازید.

 

Adobe Premier

سازنده این اپلیکیشن شرکت ادوبی است که محصول فتوشاپ را به بازار ارائه داده است. از ویژگی های این اپلیکیشن که آن را محبوب کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ساخت ویدیو به صورت خودکار با انتخاب فایل صوتی و عکس و ویدیوهای دیگر
  • ویرایش نور ویدیو
  • استفاده از فیلترها و جلوه ها و ترنزیشن های متنوع
  • قابلیت اضافه کردن فایل های صوتی و موسیقی
  • رایگان بودن

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید