مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1691

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1316

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1319

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1348

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1415

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

درباره فیش حقوقی آنلاین چه می دانید؟

امروزه یکی از مسائلی که کسب و کارهای گوناگون با آن سروکار دارند، مسائل مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان است.

در ادامه این مقاله نکاتی در رابطه با این موضوع در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با هر آنچه لازم است بدانید آشنا شوید.

حقوق و دستمزد چگونه محاسبه می ‌شود؟

برای محاسبه کردن دستمزد و حقوق، حسابدار یک شرکت و سازمان باید با در نظر گرفتن مسائل مختلفی مانند میزان حقوق پایه، هزینه مسکن، انواع مزایایی که در نظر گرفته شده است، هزینه عائله‌مندی و … اطلاعاتی را برای محاسبه حقوق و و دستمزد کارکنان به دست آورد.

در سازمان و شرکت‌ها برای آنکه تعیین و پرداخت حقوق به شکل درست صورت گیرد، پرسنل باید زمان ورود و خروج خود در اداره یا سازمان ثبت کنند تا در پایان ماه کاری، چنین موضوعی ملاک بررسی و تعیین حقوق قرار بگیرد. به همین دلیل شاهد استفاده از دستگاه‌های حضور زن و یا همچنین نیروهای متخصص برای محاسبه چنین موضوعی هستیم.

در آخر ساعت ورود و خروج که از طریق چنین سیستم‌هایی به ثبت رسیده است، در کنار دیگر موارد چون اضافه‌کاری‌ها، مرخصی‌ها، تعجیل یا تاخیر در ورود و خروج و … در اختیار حسابدار قرار می‌گیرد و فرد با در نظر گرفتن تمامی مسائل دستمزد و حقوقی را برای کارکنان در نظر می گیرد.

فیش حقوقی چیست؟

در کنار مسائل مربوط به حقوق و دستمزد، موضوعی به نام فیش حقوقی مطرح می باشد. فیش حقوقی در واقع فرمی است که در آن مشخصات مربوط به کارگر یا کارمند با تمام جزئیات مربوط به حقوق، مزایای دریافتی، وام‌ها و … به ثبت می‌رسد.

استفاده از برنامه ها و نرم‌ افزارهای گوناگون برای تهیه فیش حقوقی:

به دلیل اهمیت تعیین حقوق و دستمزد،نرم افزار های حسابداری گوناگونی برای محاسبه این موضوع طراحی شده است که علاوه بر دقت کار بالا و سادگی انجام محاسبه، سرعت کار را بالا می برد.

فیش حقوقی آنلاین به چه شکل در بهره ‌وری کارکنان تاثیر می‌ گذارد؟

یکی از موضوعاتی که می‌تواند سبب رضایت کارکنان و پرسنل شود، تامین حقوق و دستمزد مناسب است. به همین دلیل صاحبان کسب و کار باید به این موضوع توجه کافی داشته باشند تا بتوانند بهترین شرایط را فراهم آورند. اگر این موضوع به درستی انجام شود، تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت و برعکس اگر مشکلی پیش آید، شرایط بدتر خواهد شد.

مزایای فیش حقوقی آنلاین چیست؟

  • امکان خطا به کمترین حالت ممکن می‌رسد.
  • شرایط استفاده از فیش حقوقی آنلاین صرفه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.
  • نیازی به حضور کارکنان در سازمان و شرکت نیست.
  • استفاده از نرم‌افزارها برای شرایط مربوط به محیط زیست بهتر است؛ چرا که دیگر نباید از کاغذ و برگه استفاده کرد.
  • امکان ایجاد پروفایل برای هر یک از پرسنل در نرم‌افزار وجود دارد و آن‌ها می‌توانند مسائل مربوط به حقوق و دستمزد خود را در هر لحظه و شرایط بررسی کنند.
  • در نرم‌افزارهای مربوط به فیش حقوقی آنلاین، بخشی در نظر گرفته شده است که می‌توانید از طریق آن گواهی اشتغال به کار دریافت کنید.
  • تمام اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد و همچنین دیگر مسائل به طور کامل محرمانه می‌ماند.

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید