مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1795

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1368

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1371

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1403

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1466

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

معرفی 5 تا از محبوب ترین برنامه های موبایل:

1. اپلیکیشن Nova Launcher بهترین لانچر اندروید

این برنامه را بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ کاربر روی گوشی خود نصب کرده اند و یکی از بهترین برنامه های اندرویدی است که سالهاست در فروشگاه Play Store قرار دارد. لانچر در واقع نوعی تم است که روی موبایل نصب می کنید و با تغییر شکل آیکون برنامه ها، محیط گوشی را زیبا می کند و میتوانید آنها را به هر شکلی که دوست دارید تنظیم کنید. می تواند سرعت گوشی را بالاتر ببرد و حتی می تواند مصرف باتری شما را تا حد 10 درصد کاهش دهد. از سفارشی کردن برنامه کشویی پشتیبانی می کند، بار اسکرول، شکل آیکونهای اعلان، پوشه ها و آیکون ها و … را می توانید تغییر دهید.

2. برنامه Google Assistant دستیار گوشی

Google Assistant یک دستیار شخصی مصنوعی است که توسط Google ایجاد شده است و کاربران کارهای زیادی می توانند با آن انجام دهند. شما می توانید از دستیار گوگل در دستگاه های Android یا iOS خود برای اجرای برنامه ها، پرسیدن هر گونه سوال، بازی کردن، برنامه ریزی و … استفاده کنید. این برنامه برای همه مدلهای گوشی های هوشمند اندروید در دسترس است. در واقع موبایل خود را می توانید با صدا کنترل کنید، به فارسی صحبت کنید و این برنامه آن را به متن تبدیل می کند.

3. برنامه Swiftkey بهترین صفحه کلید اندروید

این برنامه بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی قادر است به راحتی پیش بینی کند که کاربر چه چیزی را تایپ خواهد کرد.  ویژگی های اصطلاح غلط ها و تایپ ژست برای ورود سریع تر را دارد. علاوه بر این، یک موتور جستجوی داخلی GIF دارد، بنابراین این اپلیکیشن، طیف گسترده ای از تم ها و یک صفحه کلید عالی برای افراد دو زبانه است. امنیت Swiftkey بسیار بالاست بطوری که اطلاعات شخصی و مهم مانند رمز عبور و اطلاعات حساس نظیر شماره های کارت اعتباری را ذخیره نمی کند. به طور کلی، Swiftkey سرعت تایپ کردن شما را می تواند افزایش دهد و یکی از برنامه های لازم و ضروری در دستگاه Android شما می باشد.

4. برنامه WPS Office  باز کردن فایلهای ورد و پاورپوینت و PDF

WPS یک برنامه Office Suite رایگان است که قابلیت های زیادی را در خود جای داده است. این نرم افزار کاملا سازگار با مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و ادغام PDF، ارائه، صفحه گسترده، یادداشت، اسناد Google و غیره است. این نرم افزار همچنین با یک مبدل PDF رایگان، خواننده، ویرایشگر همراه با توانایی های اشتراک فایل، حالت پنجره، رمزنگاری داده ها، و غیره استفاده از آن بصری و آسان است و شما همچنین می توانید به Cloud Drive متصل شوید تا اسناد خود را بصورت خودکار به پلت فرم ابر ذخیره نمایید. در واقع، این یکی از بهترین دفترهای Android است.

5. برنامه Cx File Explorer مدیریت فایل و پوشه ها

محبوب ترین برنامه های مدیریت فایل و پوشه با همه ویژگی های لازم است. از ویژگی های آن این است که اشتراک گذاری رسانه ها با سایر کاربران از طریق وای فای آسان است. همچنین از طریق آن می توانید از برنامه های پشتیبان گیری یا حذف پشتیبان استفاده کنید.

 

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید