مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1762

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1353

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1356

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1391

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1453

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

مزایای استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد داپ سافت 

 

 

ساعت‌ها وقت گذاشتن و مصرف کردن کاغذ برای ثبت، بررسی، بازبینی و عیب‌یابی فرم‌های حقوق و دستمزد، همراه با هزینه‌های سرسام آور، به‌اندازه‌ی کافی دلایل موجهی برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا به استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد برای سروسامان دادن به این بخش مهم از کار خود رو بیاورند.

سازمان هایی که مدت‌ها است از نرم افزار حقوق و دستمزد استفاده می‌کنند، می‌دانند که مزیت استفاده از این نرم ‌افزارها خیلی بیشتر از صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی کاغذ و نیروی انسانی می باشد. یکی از مهمترین دلایل برای استفاده از نرم ‌افزار حقوق و دستمزد ، مدیریت یکپارچه نیروی انسانی و مسائل مربوط به آن است.

پس از مطالعه بخشی از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد داپ سافت این اطمینان حاصل می شود که تهیه‌ نرم ‌افزار حقوق و دستمزد به نفع تمام مجموعه‌ کاری خواهد بود. این مزایا به شرح ذیل است :

 

۱- مشاهده فیش حقوقی الکترونیکی تهیه شده توسط نرم افزار حقوق و دستمزد داپ سافت، به نفع کارمندان می باشد.

امروزه به دلیل دسترسی افراد به اینترنت پرسرعت و امکانات زیاد گوشی‌های هوشمند، همچنین تشویق بانک‌ها به استفاده از نرم ‌افزارهایی مثل موبایل بانک برای انجام امور مالی و میل افراد برای استفاده از روش های الکترونیکی به دلیل امنیت بالا، کارمندان تمایل زیادی برای انجام امور خود به‌ صورت اینترنتی دارند. سیستم نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت می‌تواند به‌ راحتی فیش حقوقی افراد را به صورت الکترونیکی با جزئیات بیمه، کسورات ،تشویقی، مرخصی و سایر موارد آماده کند و برای کارمندان نیز قابل مشاهده می باشد.

 

۲-استفاده از نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت به یکپارچگی مدیریت در سازمان‌ها کمک خواهد کرد.

یکی از مشکلات سازمان‌های بزرگ، با وجود مکانیزه شدن سیستم‌های حضور و غیاب و ثبت مرخصی‌های ساعتی و روزانه، محاسبه‌ تمام این موارد در هنگام پرداخت حقوق ماهیانه است. مدیریت ساعات کاری کارمندان، حضور یا عدم حضور آن‌ها در سازمان، مدت‌زمان اضافه‌کاری، تعداد روز و ساعات مأموریت‌های داخل شهری و خارجی، مرخصی‌های استفاده و ذخیره‌شده، استفاده از ویژگی شناوری ساعت ورود و خروج و غیره همگی از مواردی هستند که در اغلب سازمان‌ها تحت نظارت و مدیریت بخش منابع انسانی می باشد.

ثبت این اطلاعات به‌طور دقیق و محاسبه‌ حقوق و دستمزد امری پیچیده و زمان‌بر است. ضمن آن‌که ممکن است همواره با اعتراضاتی از طرف کارمندان مواجه شود. سیستم نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت می‌تواند تمام این موارد را پوشش داده و دقت و یکپارچگی مدیریت منابع انسانی را برای یک سازمان به وجود بیاورد. همچنین در مواقع لزوم می تواند جزئیات هر مورد اشاره شده را به‌ راحتی از بانک اطلاعاتی خود استخراج و در اختیار کارمندان قرار دهد.

 

۳-تمام قوانین کاری جدید در نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت اعمال می‌شود.

قوانین کاری جدیدی که برای حق بیمه و مالیات تصویب می‌شوند، باید به‌ محض ابلاغ به سازمان‌ها اعمال شوند. تغییرات به وجود آمده هرچند جزئی می‌تواند تا هنگام  پذیرفته شدن  و جا افتادن قوانین، روند انجام محاسبات حقوق و دستمزد را با کندی مواجه کند. اما در نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت بلافاصله این قوانین اعمال می شود و نسخه‌ به‌روزرسانی شده‌ در اختیار صاحبان نرم ‌افزار قرار می‌ گیرد تا قوانین با سرعت و بدون وقفه از لحظه‌ ابلاغ، روی فیش‌های حقوقی اجرایی شود.

 

۴-امنیت اطلاعات در نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت بسیار بالا است.

تقریباً هیچ کارمندی تمایل به اعلام میزان حقوق دریافتی خود را ندارد. این‌ یک امر طبیعی و در میان اغلب انسان‌ها موضوع ذهنی مشترکی است. قابلیت صدور فیش حقوقی به صورت الکترونیکی، می تواند تا حد زیادی امنیت آن را نیز حفظ کند. در روش کاغذی ممکن است فیش حقوقی به دست هر شخصی افتاده و مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

قفل‌های امنیتی تعبیه‌شده توسط نرم افزار حقوق و دستمزد داپ سافت نیز شیوه‌ مطمئنی برای مدیران است تا بتوانند بانک اطلاعات حقوق کارمندان خود را از دستبرد و آسیب محافظت کنند.

 

۵-استفاده از نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت نیازی به متخصصITیا حسابدار ندارد.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت این است که تمام محاسبات مربوطه به‌ صورت کاملاً اتوماتیک و بسیار دقیق انجام می‌شود. به همین دلیل محاسبه‌ حقوق و دستمزد بیشتر به واردکردن اطلاعات شبیه است تا یک عمل حسابداری. بنابراین می‌توان از نیروی‌هایی که تخصصی در حسابداری ندارند نیز استفاده کرد.

همچنین ساده و کاربرپسند بودن ظاهر و عملکرد نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت باعث می‌شود هر فرد غیرمتخصصی در زمینه‌یIT  نیز بتواند از آن استفاده کند.

 

6-استفاده از نرم ‌افزار حقوق و دستمزد نمادی از پیشرفته بودن یک مجموعه است.

اگر مجموعه‌ای توسط نرم افزار حقوق و دستمزد هرماه یک فیش حقوقی کامل برای تمام کارمندان خود صادر کند، در حقیقت پیشرفته و به‌روز بودن خود را نشان داده است، علاوه بر آن‌که استفاده از نرم ‌افزار حقوق و دستمزد نمادی از رویکرد صادقانه‌ افراد در موردمحاسبه‌ حقوق و دستمزد کارمندان است.

 

7-صرفه‌جویی ناشی از استفاده از نرم ‌افزارهای حقوق و دستمزد به معنی رشد مجموعه است.

هزینه‌ی زیادی که هرماه در هنگام محاسبه‌ حقوق کارمندان بابت کاغذ و جوهر چاپ از بین می‌رود با استفاده از نرم ‌افزار حقوق و دستمزد داپ سافت به جیب سازمان برمی‌گردد و می‌توان آن را صرف امور دیگر کرده و بهره‌ی بیشتر از آن برد و در نتیجه بهره وری سازمانی را افزایش داد.

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید