مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1768

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1355

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1360

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1391

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1455

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

معرفی بهترین نرم افزارهای تقویت حافظه انسان

 

امروزه نرم افزارهای کاربردی برای تقویت و بهبود عملکرد حافظه طراحی شده اند و در دسترس کاربران می باشند. اما در حال حاضر تعداد کمی از نرم افزارها این قابلیت مهم را دارا هستند.

استفاده از نرم افزارهای بهبود حافظه برای ایجاد یک سیستم حافظه موثر و قابل اعتماد به شما کمک شایانی خواهد کرد.

در ادامه این مقاله با گروه داپ سافت همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای تقویت حافظه انسان و ویژگی های آن ها آشنا شوید.

 

­ Luminosity Brain Trainer

 

نام این نرم افزار از یک مرکز تحقیقاتی معتبر گرفته شده است. این مرکز در زمینه پیدا کردن راهکارها و روش های تقویت حافظه ، ذهن و هوش انسان ها فعالیت می کند و متشکل از بهترین متخصصان اعصاب می باشد.

از اصلی ترین و مهمترین هدف این مرکز تحقیقاتی ارائه بازی هایی با گرافیک ساده با تاثیر گذاری بر روی فکر و ذهن برای تقویت حافظه است. نرم افزار لوموسیتی یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تقویت حافظه با ۶۰ میلیون کاربر در دنیا به شمار می رود. این نرم افزار به عنوان یکی از کارآمدترین نرم افزارهای تقویت حافظه در دنیا شناخته می شود.

نرم افزار لوموسیتی دارای چند مینی گیم است که شما با نصب روی اسمارت فون ها می توانید رتبه بندی عملکرد مغزتان را که بر اساس قدرت ، دقت ، سرعت انعطاف پذیری و حل مساله می باشد را مشاهده کنید.

یکی از مهمترین شاخص های این نرم افزار این است که شما می توانید عملکرد مغز خود را در زمان ها و ماه های مختلف مقایسه نمایید و پیشرفت عملکرد مغزتان و در نتیجه بهبود حافظه را متوجه شوید.

 

 NeuroNation – brain training

 

این نرم افزار دارای بازی های مختلفی است که در طول زمان بر ذهن و مغز شما تاثیر خواهد گذاشت و موجب قدرت و تقویت حافظه شما می گردد. با انجام تمرینات این برنامه شما می توانید سرعت عمل ، دقت و تمرکز حافظه خود را افزایش دهید.

این برنامه یک الگوی مشخص را برای مغز شما مشخص می کند که با استفاده از آن میزان پیشرفت و تقویت ذهن شما تعیین می گردد. و به دلیل وجود این قابلیت در برنامه، محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد.

ساخت این نرم افزار تقویت حافظه با همکاری دانشمندان زیادی صورت گرفته است و به صورتی طراحی شده است که با استفاده از حرکات دست باعث تقویت نیمکره های مغز می شود. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به توانایی تقویت حافظه ، تمرکز ، هوش ، تاثیر در تصمیم گیری های سریع و … اشاره کرد. از دیگر مزیت های این نرم افزار این است که شما می توانید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و نحوه و فرآیند تمرینات خود را با دیگران یا دوستان تان مقایسه کنید.

 

 Mind Games

 

این نرم افزار شامل بازی هایی می باشد که بر اساس علم روانشناسی تهیه شده است. با استفاده از این بازی ها و تمرینات آن شما می توانید مهارت های ذهنی خود را بالا ببرید. همچنین شما با انجام تمرینات Mind Games می توانید با پیری ذهنی مبارزه کنید و برای تقویت و بهبود حافظه در هر سنی مناسب است.

این نرم افزار دارای بازی های زیادی است که هر بازی تاثیر مفیدی بر روی مغز شما خواهد گذاشت. برای مثال بازی های Abstraction ، Anticipation ، Changing Directions و Face Memory به ترتیب باعث افزایش قدرت درک ، پیش بینی های بهتر ، سرعت عمل و انعطاف پذیری و تقویت حافظه می شود. این بازی ها برای افرادی که مشکل فراموشی دارند مناسب است و محوریت این بازی ها بیشتر بر روی موضوعات حافظه ، تمرکز ، ریاضی و دایره لغات متمرکز است.

از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به افزایش دهنده توانایی های فکری و ذهنی ، نمایش میزان توانایی شما در عملکردهای مختلف مغز ، بهبود مهارت هایی مانند سرعت عمل ، تقویت حافظه و تمرکز ، درک و پیش بینی ، تقویت دایره لغات ، متناسب با تمامی رده های سنی و تقویت کننده هوش خردسالان و کودکان اشاره کرد.

این برنامه دارای تاریخچه ای از تمام فعالیت ها و بازی های شما به همراه لیست امتیازات جهانی و نمودار پیشرفت شما می باشد که می توانید آن را مشاهده و میزان عملکردتان را در بازه های زمانی مختلف بسنجید.

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید