مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1787

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1366

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1369

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1401

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1462

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزار  outlookچیست؟

 

مایکروسافت اوت‌لوک (Microsoft outlook) برنامه ای است که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی استفاده می شود، البته نباید دیگر قابلیت های این نرم افزار مانند تقویم و دفترچه یادداشت را از یاد برد. معنی outlook به فارسی به معنای چشم انداز است. اوت لوک که به طور کلی در دو نسخه تهیه و عرضه شده است، امروزه کاربرد بسیاری برای کاربرانی که به طور دائم از ایمیل، تقویم و یادآور ها استفاده می کنند دارد.

نسخه ی اولیه اوت لوک با ویندوز نصب می شود اما نسخه ی کامل تر در پکیج های آفیس قرار دارد و به شما در مدیریت و طبقه بندی اطلاعات شخصی تان کمک می کند. از جمله مهمترینِ کاربردهای اوت لوک این است که بستری برای رد و بدل کردن ایمیل و نامه های الکترونیکی می باشد.

 

برنامه اوت لوک به دو شکل عرضه شده است:

 outlook express(که همراه با ویندوز نصب می شود) و مایکروسافت اوت‌لوک (که در مجموعه microsoft office قرار دارد)  با وجود اینکه که از نظر شکل کمی با هم متفاوتند، ولی تقریبا کارکردهای مشابهی دارند.

علاوه بر اینکه نرم افزار اوت لوک می تواند جهت میزبانی ایمیل‌ سازمانی شما استفاده شود، شما می توانید از آن برای ایمیل‌های رایگان مانند Gmail، Yahoo و غیره نیز استفاده کنید.

در برنامه ی اوت لوک، این امکان وجود دارد که با ایجاد یک اکانت کاربری و تنظیمات مربوط به آن صاحب ایمیل اوت لوک شوید. علاوه بر این ایمیل outlook به شما این امکان را می دهد که حتی در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید به صورت آفلاین نیز پیام و ایمیل های خود را مشاهده کنید.

 

کاربرد اوت لوک چیست؟ 

 

  • مدیریت ایمیل های شخصی
  • امکان مدیریت تماس های ورودی و خروجی و همچنین مدیریت و ویرایش مخاطبین
  • تقویم
  • مدیریت اطلاعات ثبت شده در نوت
  • اشتراک گذاری اطلاعات
  • مدیریت برنامه ها، جلسات و ملاقات ها
  • ایجاد تنظیمات و قوانین شخصی سازی شده و مدیریت آنها
  • استفاده از طرح ها و قالب های متعدد نرم افزار برای ساخت محیط کاربری زیباتر
  • توسعه برنامه های کاربردی با استفاده از Visual Studio

با استفاده از قابلیت سینک و همگام سازی در برنامه اوت لوک می توانید نسخه ی کامپیوتری اوت لوک ( ویندوز یا مک ) را به راحتی به نسخه ی موبایلی آن متصل کرده و تمامی اطلاعات و داده های خود را داشته باشید. در حقیقت استفاده از outlook نه تنها برای یک فرد کارمند و شاغل، بلکه برای یک دانشجو یا کاربر عادی نیز بسیار مفید و کاربردی می باشد.

 

 

 outlook express چیست؟

 

همه افراد امکان استفاده از سرویس اوت لوک را دارند. شما می توانید با نصب ویندوز نسخه ۷ به بالا به Outlook Express دسترسی پیدا کرده و از تعداد محدودی قابلیت این برنامه استفاده نمایید. اما اگر می خواهید از تمام امکانات این نرم افزار استفاده کنید لازم است تا با استفاده از پکیج مایکروسافت آفیس، نسخه ی تجاری یا اصطلاحا Microsoft Outlook را نصب کنید.

 

مزایای استفاده از برنامه outlook express چیست ؟

 

1-  صرفه جویی در وقت
۲-  انتقال نامه‌ها به سیستم شخصی و امکان دسترسی به نامه‌ها و نوشتن نامه به صورت
Offline
۳- نظم بخشیدن و سازمان دهی پست الکترونیکی به کاربر توسط دفترچه تلفن قدرتمند، تقویم و برنامه‌ی زمانبندی کارها
۴- مدیریت پیام‌های ناخواسته توسط پوشه (
Junk) که دارای فیلتر قابل به روز شدن است.

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید